8 клас

 

Добрий день дорогі восьмикласники!

Вивчимо сьогодні тему: «Серце: його будова та функції».

Запишіть у зошит дату і тему, конспект.

1.     Серце – порожнистий м’язовий орган, розміщений у грудній порожнині.

2.     Довжина серця 12-13 см, 9-10 см у діаметрі. Вага=220г у жінок і 300г у чоловіків.

3.     Серце складається з трьох шарів: внутрішнього – ендокарда, середнього м’язового – міокарда, зовнішнього – епікарда.

4.     Серце знаходиться в навколосерцевій сумці – перикарді. Між нею і серцем – рідина для зменшення тертя під час скорочень серця.

5.     Розгляньте мал.82.2 «Будова серцевого м’яза» . Це міокард, який побудований серцевою м’язовою тканиною, в якій волокна з’єднані між собою. Що це дає? Коли збуджується одна клітина серця, то це збудження передається до всіх клітин серця і серце скорочується.

6.     Ліва і права частини серця розділені перегородкою, тому у правій половині рухається венозна кров, а в лівій – артеріальна.

7.    Серце чотирьох камерне: два передсердя і два шлуночки.

8.     Між передсердям і шлуночком у правій частині тристулковий клапан, а між лівим передсердям і лівим шлуночком – двостулковий.

9.    Між лівим шлуночком і виходом в аорту – півмісяцеві клапани, такі ж півмісяцеві клапани (кишенькові) між правим шлуночком і стовбуром легеневих артерій.

10. Клапани і стулкові, і кишенькові потрібні, щоб унеможливити рух крові в зворотному напрямі.

11. Властивості серцевого м’яза: Збудливість

                                                     Скорочення

                                                      Провідність

                                                       Автоматія

12. Серце працює протягом життя людини і тому йому необхідне постійне надходження кисню та поживних речовин. Це здійснюють

 дві коронарні судини (мал.85). За добу через ці коронарні судини проходить пів тони крові.

13.  Наслідком поганого постачання крові є інфаркт міокарда, тобто відбувається омертвіння певної ділянки серцевого м’яза.

Д/з – прочитайте уважно параграф 20.

-        Розгляньте малюнки на ст.97-100.

-        Перепишіть та вивчіть конспект

-        Намалюйте мал.82.1

 --------------------- -------------------------------------------------------------

28.01.2022

Вітаю!

Тема уроку (запишіть у зошит) «Робота серця»

1.    Необхідно уважненько прочитати параграф 21.

2.    Перекреслити в зошит таблицю 9 на ст 103.

3.    Виконайте Лабораторне дослідження «Вимірювання частоти серцевих скорочень» на ст.103. Оформлену роботу скиньте на вайбер для оцінювання.

4.    Напишіть у зошит (використавши рубрику «Цікаво знати!» на ст. 105), що таке «брадикардія», «тахікардія», «аритмія».

Бажаю удачі!

03.02.2022

УВАГА!  Хто був відсутнім на відеоконференції - д/з

- прочитайте параграф 22.

 - розгляньте мал. 88- 92.

- запишіть у зошит звідки починається Велике коло кровообігу і чим закінчується; так само і про Мале коло кровообігу (ст. 108).

- виконайте письмово завдання з рубрики "Виберіть одну правильну відповідь" та "Розв'яжіть задачу"на ст.101, 106 і 111.

- надішліть мені: Лабораторне дослідження та ці виконані завдання.

            ------ -----------------------------------------------------------------

04.02.2022

Вітаю!

Тема нашого  уроку: Перша допомога при кровотечах. Серцево-судинні захворювання та їх профілактика.

1.    Уважно прочитайте параграф 23. Випишіть всі поняття, що виділені в тексті жирним шрифтом.

2.    Поміркуйте. Чому в разі ушкодження артерій пов’язку накладають вище місця ушкодження, а в разі поранення вен – нижче?

3.    Виконайте Самоконтроль знань з теми на ст..116-117 (12 запитань на вибір). Надішліть мені виконання.

 ----------------------------------- ------------------------------- ----------------

10.02.2022

Вітаю вас, дорогі восьмикласники!

Розпочинаємо вивчати «ПРОЦЕСИ ВИДІЛЕННЯ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ»

1.     Обов’язково перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8jjeAC7_ck8 ви потратите всього більше 10 хвилин.

2.     Прочитайте параграф 24.

3.     Напишіть: яку участь у виділенні беруть такі органи: печінка, легені, шкіра, кишечник, нирки?

4.     Намалюйте мал.101, 102, 103 (правий).

5.     «Виберіть одну правильну відповідь» на ст.123.

6.     Виконайте № 8 і 9 на ст. 138.

Успіху!

-------------------------- ------------------------------------- ------- --------------------

11.02.2022

Добрий день! Тема нашої зустрічі онлайн «ЗАХВОРЮВАННЯ ОРГАНІВ СЕЧОВИДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ ТА ПРОФІЛАКТИКА ЇХ»

1.     Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=dbfMVW4HJJg

2.     Прочитайте параграф 25.

3.     Випишіть: Назву хвороби, Причини, Симптоми хвороби та як можна їй запобігти (можна використати матеріал підручника або відео). Відповідь можна оформити у вигляді таблиці. Всі конспекти, малюнки, які ви виконували під час дистанційного навчання будуть оцінені Обов’язково.

4.     Опрацюйте рубрику вашого підручника «ПАМІРКУЙТЕ» на ст.127

Бажаю вам усім Міцного здоров’я, бережіть себе і своїх близьких!


_____________________________________________________________

17.02.2022

Вітаю вас! Хочу подякувати учням, які виконали «Самоконтроль» (на ст.116-117): Тетяні, Владиславу, Олександрі, Ісмаїлу, Камалу,  Паші і Саші, Олі, Даші, Евеліні. Це 10 учнів. а в класі 21 учень. Ви хочете отримати оцінку за тему? Тоді чекаю від решти виконану роботу!

Тема сьогоднішнього заняття «БУДОВА ШКІРИ ТА ЇЇ ФУНКЦІЇ»

1.     Прочитайте параграф 26 (ст. 127-131).

2.     Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=FtzKohffmgY

3.     Намалюйте мал.106 «Будова шкіри» та дайте відповідь на завдання, що біля малюнка.

4.     Намалюйте мал.108. «Будова нігтя», напишіть, які ще є похідні шкіри.

5.     Випишіть зі ст.131 «Функції, що виконує шкіра», та опрацюйте їхнє значення для організму.

6.     Підготуйтеся до виконання проекту (на ст.132 у рубриці «ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ» виберіть собі тему і починайте працювати над нею).

Успіхів у здобутті знань!

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий