Добрий день дорогі
восьмикласники!
Вивчимо сьогодні
тему: «Серце: його будова та функції».
Запишіть у зошит
дату і тему, конспект.
1.
Серце –
порожнистий м’язовий орган, розміщений у грудній порожнині.
2.
Довжина
серця 12-13 см, 9-10 см у діаметрі. Вага=220г у жінок і 300г у чоловіків.
3.
Серце
складається з трьох шарів: внутрішнього
– ендокарда, середнього м’язового – міокарда, зовнішнього – епікарда.
4.
Серце
знаходиться в навколосерцевій сумці – перикарді.
Між нею і серцем – рідина для зменшення тертя під час скорочень серця.
5.
Розгляньте
мал.82.2 «Будова серцевого м’яза» . Це
міокард, який побудований серцевою м’язовою тканиною, в якій волокна
з’єднані між собою. Що це дає? Коли збуджується одна клітина серця, то це
збудження передається до всіх клітин серця і серце скорочується.
6.
Ліва
і права частини серця розділені перегородкою, тому у правій половині рухається венозна кров, а
в лівій – артеріальна.
7. Серце
чотирьох камерне: два передсердя і два шлуночки.
8.
Між передсердям і шлуночком у правій частині тристулковий
клапан, а між лівим передсердям і лівим шлуночком – двостулковий.
9. Між лівим шлуночком і виходом в аорту –
півмісяцеві клапани, такі ж півмісяцеві клапани (кишенькові) між правим
шлуночком і стовбуром легеневих артерій.
10. Клапани і стулкові, і кишенькові потрібні, щоб
унеможливити рух крові в зворотному напрямі.
11. Властивості серцевого м’яза: Збудливість
Скорочення
Провідність
Автоматія
12. Серце працює протягом життя людини і тому йому необхідне
постійне надходження кисню та поживних речовин. Це здійснюють
дві коронарні
судини (мал.85). За добу
через ці коронарні судини проходить пів тони крові.
13. Наслідком поганого
постачання крові є інфаркт міокарда,
тобто відбувається омертвіння певної ділянки серцевого м’яза.
Д/з
– прочитайте уважно параграф 20.
-
Розгляньте малюнки на ст.97-100.
-
Перепишіть та вивчіть конспект
-
Намалюйте мал.82.1
--------------------- -------------------------------------------------------------
28.01.2022
Вітаю!
Тема уроку (запишіть
у зошит) «Робота серця»
1.
Необхідно
уважненько прочитати параграф 21.
2.
Перекреслити
в зошит таблицю 9 на ст 103.
3.
Виконайте
Лабораторне дослідження «Вимірювання частоти серцевих скорочень» на ст.103.
Оформлену роботу скиньте на вайбер для оцінювання.
4.
Напишіть
у зошит (використавши рубрику «Цікаво знати!» на ст. 105), що таке
«брадикардія», «тахікардія», «аритмія».
Бажаю
удачі!
03.02.2022
УВАГА! Хто був відсутнім на відеоконференції - д/з
- прочитайте параграф 22.
- розгляньте мал. 88- 92.
- запишіть у зошит звідки починається Велике коло кровообігу і чим закінчується; так само і про Мале коло кровообігу (ст. 108).
- виконайте письмово завдання з рубрики "Виберіть одну правильну відповідь" та "Розв'яжіть задачу"на ст.101, 106 і 111.
- надішліть мені: Лабораторне дослідження та ці виконані завдання.
04.02.2022
Вітаю!
Тема нашого уроку:
Перша допомога при кровотечах. Серцево-судинні захворювання та їх профілактика.
1. Уважно
прочитайте параграф 23. Випишіть всі поняття, що виділені в тексті жирним
шрифтом.
2. Поміркуйте.
Чому в разі ушкодження артерій пов’язку накладають вище місця ушкодження, а в
разі поранення вен – нижче?
3. Виконайте
Самоконтроль знань з теми на ст..116-117 (12 запитань на вибір). Надішліть мені
виконання.
----------------------------------- ------------------------------- ----------------
10.02.2022
Вітаю вас, дорогі
восьмикласники!
Розпочинаємо вивчати
«ПРОЦЕСИ ВИДІЛЕННЯ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ»
1.
Обов’язково
перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8jjeAC7_ck8 ви потратите всього більше 10 хвилин.
2.
Прочитайте
параграф 24.
3.
Напишіть:
яку участь у виділенні беруть такі органи: печінка, легені, шкіра, кишечник,
нирки?
4.
Намалюйте
мал.101, 102, 103 (правий).
5.
«Виберіть
одну правильну відповідь» на ст.123.
6.
Виконайте
№ 8 і 9 на ст. 138.
Успіху!
-------------------------- ------------------------------------- ------- --------------------
11.02.2022
Добрий день! Тема нашої
зустрічі онлайн «ЗАХВОРЮВАННЯ ОРГАНІВ СЕЧОВИДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ ТА ПРОФІЛАКТИКА
ЇХ»
1.
Перегляньте
відео: https://www.youtube.com/watch?v=dbfMVW4HJJg
2.
Прочитайте
параграф 25.
3.
Випишіть:
Назву хвороби, Причини, Симптоми хвороби та як можна їй запобігти (можна
використати матеріал підручника або відео). Відповідь можна оформити у вигляді
таблиці. Всі конспекти, малюнки, які ви виконували під час дистанційного
навчання будуть оцінені Обов’язково.
4.
Опрацюйте
рубрику вашого підручника «ПАМІРКУЙТЕ» на ст.127
Бажаю вам усім Міцного здоров’я, бережіть себе і своїх
близьких!
_____________________________________________________________
17.02.2022
Вітаю вас! Хочу
подякувати учням, які виконали «Самоконтроль» (на ст.116-117): Тетяні,
Владиславу, Олександрі, Ісмаїлу, Камалу,
Паші і Саші, Олі, Даші, Евеліні. Це 10 учнів. а в класі 21 учень. Ви
хочете отримати оцінку за тему? Тоді чекаю від решти виконану роботу!
Тема сьогоднішнього
заняття «БУДОВА ШКІРИ ТА ЇЇ ФУНКЦІЇ»
1.
Прочитайте
параграф 26 (ст. 127-131).
2.
Перегляньте
відео: https://www.youtube.com/watch?v=FtzKohffmgY
3.
Намалюйте
мал.106 «Будова шкіри» та дайте відповідь на завдання, що біля малюнка.
4.
Намалюйте
мал.108. «Будова нігтя», напишіть, які ще є похідні шкіри.
5.
Випишіть
зі ст.131 «Функції, що виконує шкіра», та опрацюйте їхнє значення для
організму.
6.
Підготуйтеся
до виконання проекту (на ст.132 у рубриці «ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ» виберіть собі тему
і починайте працювати над нею).
Успіхів
у здобутті знань!
Комментариев нет:
Отправить комментарий